traduire

zaterdag 15 juni 2013

Zomergriep

Het is hier zooooooo warm geweest, zo'n fantastisch weer , dat ik nu onder de antibiotica zit met een soort angine/ bronchite en dat is jaren geleden.
Het begon zo'n twee dagen geleden. Ik zat 's avonds een 'onnozel' spelletje te spelen op mijn computer en plots, gans uit het niets, adem ik in, en volledig onverwacht heb ik stekende pijn in mijn keel. Ik begin te kuchen en sindsdien is dat niet meer opgehouden.
Gisteren dus naar de dokter. En ja hoor, het is gebeurd, koorts, hoesten, koude rillingen,en alles wat daarbij komt kijken.ze heeft veel zieken ,zegt ze, e dokter. De ene dag 30 graden, de dag erop 13...
Een zielig hoopje mens die dat gaat uitzieken zie.
Thee, honing, citroen én antibiotica, de dochter van haar vader waardig.
Neen ik ga niet naar mijn pa bellen, hij zou zich kunnen inbeelden dat ik de virus per telefoon doorgeef. Echt waar, die denkt dat echt !

1 opmerking: